Klanttevredenheid:

Ons motto is: Mensen maken het verschil. En dat geldt zeker in projecten waarin we groot onderhoud uitvoeren terwijl de bewoners gewoon thuis zijn. Dat is niet niks! We volgen daarom goed hoe bewoners dat ervaren.

In de Eindhovense wijk Doornakkers werkt Groenen Bouw & Onderhoud aan het verduurzamen van ruim 200 woningen van Woonbedrijf. Eén van de bewoners gaf ons daar maar liefst een 10. Bewonersconsulent Maarten die dit project vanuit Fiks mens en wonen begeleidt sprak met mevrouw Ramkhelawan.
“Van dichtbij heb ik het verloop van de werkzaamheden tijdens de renovatie gevolgd. Niet alleen in mijn eigen woning, maar ook bij die van een vriendin en van mijn moeder die ook in de buurt wonen. Het viel me op dat het team de aanpak steeds verbeterde. Een betere planning van de werkzaamheden en ook de communicatie met ons als bewoners bijvoorbeeld. Ik ben heel tevreden over het eindresultaat en ook over het contact met de medewerkers van Groenen.”

Al doende leert men! Onze werkwijze (Lean) is erop gericht om kwaliteit te leveren en faalkosten te reduceren. Daarom blijven we onze manier van werken ook tijdens de uitvoering verbeteren.

#klant #aandacht #communicatie #bewoners #hetverschil

Navigatie